Vilma viettää iloisesti 4-vuotissyntymäpäiväänsä. Synttärilahjat (uusi lelu sekä mahakiekkoja) annoin neidille jo eilen kun kotiuduimme Tampereen KV-näyttelystä. Suuret onnittelut Vilmalle, neiti sen kun kaunistuu vain. Prinsessa Akkamainen

475680.jpg

Vilma kävi Tampereen näyttelyssä jo lauantaina junior handler-kehässä ja neiti oli kuulemma pistänyt parastaan. Hienoa. Kehäesiintyminen ei ole vilkaalle belgille ehkä se helpoin juttu, mutta iän myötä Vilmakin jaksaa jo seistä paikoillaan pidempään.

Seuraava teksti on kopioitu Hellun blogista (labnou Donna): "Lauantaina oli vuorossa Tampereen kansainvälinen koiranäyttely. Katri ystävällisesti lainasi mulle Vilmaa junnukoiraksi, joten mä sain leikkiä koko päivän belginomistajaa :) Mun ja vimin yhteistyö toimi kivasti ja junnuilu oli itseasiassa aika kivaa! Tuomarikin tykkäsi ja me päästiin jatkoon omasta ryhmästämme, mutta karsiuduttiin sitten ennen kuin viisi parasta sijoitettiin. Sijoittuminen olisikin ollut pienoinen ihme, sillä junnuja oli melkein seitsemänkymmentä ja mä en ole ikinä virallisissa kisoissa koiria handlannut!"

Sunnuntaina sitten oli rotukehän vuoro ja tuloksena ERI (98% grontuista sai pinkin nauhan). Tuomari kehui kovasti liikkeitä ja väriä ja muutenkin yleisin sana arvostelussa oli very good ja excellent. Ainoastaan vaaleista silmistä tuli vähän sanomista, mutta se oli itselläkin tiedossa. Hyvä meidän (mun) Vilma!