Pahoitteluni, että kirjoittaminen on jäänyt näin vähälle. On ollut kamalasti kiirettä ja muita hyviä tekosyitä. Jatkossakaan en tule parantamaan tapojani, mutta hengissä blogi silti yrittää pysyä.

Nytkään ei ole tulossa kovin pitkää sepustusta, mutta pakko vastata haasteisiin, joita meille on annettu urakalla. Kiitos niistä!

1. Rakastan yli kaiken...
V: lumikolan kanssa riehumista, kun saa paimentaa ja räksyttää sille mielin määrin!
G: ruokaa, kaikki menee. Ei ole pakko olla edes syömäkelpoista, kunhan on helppo niellä.

2. Mä en tykkää yhtää...
V: toisista  narttukoirista enkä sylissä olemisesta..
G: mä tykkään kaikesta! Tai no, en tykkää jos toiset koirat tungettelevat liikaa, tahdon tutustua niihin rauhallisesti enkä heti ryhtyä painimaan.

3. Mä tykkään tosi paljo... .
V: no agilitysta tykkään hurjasti!
G: saako ruuan sanoa toisen kerran? Jos ei, niin mä tykkään ottaa ulkona kepin suuhun ja rundailla karkuun kaikkia jotka yrittää sen multa ryövätä!

4. Mä oon hieman mustis aina välillä...
V: no jos mä en saa tarpeeks huomiota, sillä meikä tahtoo olla huomion keskipiste aina ja ikuisesti!
G: mä en oo kyllä koskaan mustis.. Tai oon joo, jos Vilma saa ruokaa ja mää en, nii nsitten mulle tulee semmonen järkyttynyt ilme ja melkeen saan sydärin!

5. Mä rakastan...
V: uimista ja varsinkin kivien kalastelemista pohjasta. Hampaat ei tykkää, mutta niiltä ei kysytä.
G: ruokaa. Ja sitten.. ruokaa...

6. Mun mielestä on...
V: oikein, että mä olisin maailmassa yksinvaltias ja saisin tehdä mitä lystään täysin mielivaltaisesti!
G:  varsin typerää, että ruokailu on vain kahdesti päivässä

7. Mun lempilelu on...
V: mikä tahansa joka on jollakulla muulla käytössä.
G: semmonen pieni pyyhe, jota voi retuuttaa ja tappaa vaikka koko päivän jos tykkää

Kiitos vielä lopuksi saamastamme arvosanasta, koitamme pitää tasoa yllä!

1339160.jpg